Regulamin funkcjonowania skupu SEFINA
To oświadczenie dotyczące plików cookie było ostatnio aktualizowane 13 marzec 2025 i dotyczy obywateli oraz legalnych stałych rezydentów Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Szwajcarii.
1. Wprowadzenie
Nasza strona internetowa, https://skup.sefina.pl (dalej: „strona internetowa”) używa plików cookie i innych powiązanych technologii (dla wygody wszystkie technologie są określane jako „pliki cookie”). Pliki cookie są również umieszczane przez strony zewnętrzne. W poniższym dokumencie informujemy o korzystaniu z plików cookie na naszej stronie internetowej.
2. Czym są cookies?
Plik cookie to niewielki prosty plik wysyłany wraz ze stronami tej witryny i przechowywany przez przeglądarkę na dysku twardym komputera lub innego urządzenia. Informacje w nich przechowywane mogą zostać zwrócone na nasze serwery lub do serwerów odpowiednich stron trzecich podczas kolejnej wizyty.
3. Czym są skrypty?
Skrypt to fragment kodu programu, który służy do prawidłowego i interaktywnego działania naszej witryny. Ten kod jest wykonywany na naszym serwerze lub na twoim urządzeniu.
4. Co to jest pixel tag?
Web beacon (lub znacznik pikselowy) to mały, niewidoczny fragment tekstu lub obrazu na stronie internetowej, który służy do monitorowania ruchu na stronie internetowej. Aby to zrobić, różne dane o tobie są przechowywane przy użyciu web beaconów.
5. Pliki cookies
5.1 Ciasteczka techniczne lub funkcjonalne
Niektóre pliki cookie zapewniają prawidłowe działanie niektórych części witryny i poznanie preferencji użytkownika. Umieszczając funkcjonalne pliki cookie, ułatwiamy odwiedzanie naszej strony internetowej. W ten sposób nie musisz wielokrotnie wprowadzać tych samych informacji podczas odwiedzania naszej strony internetowej i, na przykład, przedmioty pozostają w koszyku, dopóki nie zapłacisz. Możemy umieścić te pliki cookie bez Twojej zgody.
5.2 Cookies analityczne
Używamy analitycznych plików cookie, aby zoptymalizować korzystanie ze strony internetowej dla naszych użytkowników. Dzięki tym analitycznym plikom cookie uzyskujemy wgląd w korzystanie z naszej witryny. Prosimy o zgodę na umieszczanie analitycznych plików cookie.
5.3 Pliki cookies reklamowe
W tej witrynie używamy reklamowych plików cookies, które pozwalają nam uzyskać wgląd w wyniki kampanii. To się dzieje w oparciu o profile, które tworzymy na podstawie twojego zachowania na https://skup.sefina.pl. Z tymi plikami cookie jesteś, jako odwiedzający stronę, powiązany z unikalnym ID, ale te pliki cookie nie będą profilowały twojego zachowania i zainteresowań do wyświetlania spersonalizowanych reklam.
5.4 Marketingowe / śledzące pliki cookies
Marketingowe / śledzące pliki cookies są plikami cookies (lub innymi formami lokalnego przechowywania) używanymi do stworzenia profilu użytkownika w celu wyświetlania mu reklam lub śledzenia tego użytkownika na tej lub na kilku witrynach w podobnych celach marketingowych.
Ponieważ te pliki cookie są oznaczone jako śledzące pliki cookie, prosimy o zgodę na ich umieszczenie.
5.5 Media społecznościowe
Na naszej witrynie, mamy treści z Facebook i Instagram, żeby promować poszczególne strony (np. przyciski "przypnij", "polub to", "podziel się") w mediach społecznościowych, jak Facebook i Instagram. Ta treść jest osadzona kodem pochodzącym z Facebook i Instagram i umieszcza pliki cookies. Ta treść może przechowywać i przetwarzać pewne informacje na potrzeby spersonalizowanych reklam.
Przeczytaj oświadczenie o ochronie prywatności tych sieci społecznościowych (które mogą się regularnie zmieniać), aby dowiedzieć się, co robią z twoimi (osobistymi) danymi, które przetwarzają za pomocą tych plików cookie. Odzyskiwane dane są w miarę możliwości anonimizowane. Sieci społecznościowe Facebook i Instagram są zlokalizowane w Stanach Zjednoczonych.
6. Umieszczone pliki cookie
7. Zgoda
Kiedy odwiedzasz naszą stronę po raz pierwszy, pokażemy Ci wyskakujące okienko z wyjaśnieniem dotyczącym plików cookie. Po kliknięciu przycisku "Zaakceptuj" wyrażasz zgodę na używanie przez nas kategorii plików cookie i wtyczek wybranych w wyskakującym okienku, jak opisano w tym oświadczeniu dotyczącym plików cookie. Korzystanie z plików cookie może zostać wyłączone za pośrednictwem przeglądarki, ale pamiętaj, że nasza witryna może już nie działać poprawnie.
7.1 Zarządzaj swoimi ustawieniami zgody na pliki cookies
8. Włączanie / wyłączanie i usuwanie plików cookie
Możesz użyć przeglądarki internetowej do automatycznego lub ręcznego usuwania plików cookie. Możesz również określić, że niektóre pliki cookie mogą nie być umieszczane. Inną opcją jest zmiana ustawień przeglądarki internetowej, tak aby otrzymywać komunikat za każdym razem, gdy plik cookie zostanie umieszczony. Aby uzyskać więcej informacji na temat tych opcji, zapoznaj się z instrukcjami w sekcji pomocy przeglądarki.
Pamiętaj, że nasza witryna może nie działać poprawnie, jeśli wszystkie pliki cookie są wyłączone. Jeśli usuniesz pliki cookie w swojej przeglądarce, zostaną one ponownie umieszczone po wyrażeniu zgody podczas ponownego odwiedzania naszych stron internetowych.
9. Twoje prawa w odniesieniu do danych osobowych
Masz następujące prawa w odniesieniu do swoich danych osobowych:
- Masz prawo wiedzieć, dlaczego Twoje dane osobowe są potrzebne, co się z nimi stanie i jak długo będą przechowywane.
- Prawo dostępu: masz prawo dostępu do znanych nam danych osobowych.
- Prawo do sprostowania: masz prawo do uzupełnienia, poprawienia, usunięcia lub zablokowania danych osobowych w dowolnym momencie.
- Jeśli wyrazisz zgodę na przetwarzanie swoich danych, masz prawo odwołać tę zgodę i usunąć swoje dane osobowe.
- Prawo do przekazywania danych: masz prawo zażądać od administratora wszystkich swoich danych osobowych i przekazać je w całości innemu kontrolerowi.
- Prawo do sprzeciwu: możesz sprzeciwić się przetwarzaniu danych. Przestrzegamy tego, chyba że istnieją uzasadnione podstawy do przetwarzania.
Aby skorzystać z tych praw, skontaktuj się z nami. Proszę odnieść się do danych kontaktowych na dole tego oświadczenia cookie. Jeśli masz skargę dotyczącą sposobu postępowania z Twoimi danymi, chcielibyśmy usłyszeć od Ciebie, ale masz również prawo złożyć skargę do organu nadzorczego (organu ochrony danych).
10. Dane kontaktowe
W przypadku pytań i / lub komentarzy dotyczących naszej polityki dotyczącej plików cookie i tego oświadczenia, prosimy o kontakt z nami za pomocą następujących danych kontaktowych:
Sefina sp. z o. o.
Żernicka 92/5, Wrocław 54-310
Polska
Strona internetowa: https://skup.sefina.pl
E-mail: biuro@ex.comsefina.pl
Numer telefonu: 603790039
Ta Polityka Plików Cookies została zsynchronizowana z cookiedatabase.org w dniu 6 listopad 2025.
Niniejsze oświadczenie o ochronie prywatności zostało ostatnio zmienione 13 marzec 2025 i dotyczy obywateli oraz legalnych stałych rezydentów Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Szwajcarii.
W tym oświadczeniu o ochronie prywatności wyjaśniamy, co robimy z danymi, które uzyskujemy o tobie za pośrednictwem https://skup.sefina.pl. Zalecamy uważne przeczytanie tego oświadczenia. Przetwarzając dane, przestrzegamy przepisów dotyczących prywatności. Oznacza to między innymi, że:
- jasno określamy cele, dla których przetwarzamy dane osobowe. Robimy to za pomocą niniejszego oświadczenia o ochronie prywatności;
- dążymy do ograniczenia gromadzenia przez nas danych osobowych tylko do tych danych, które są niezbędne do uzasadnionych celów;
- w pierwszej kolejności prosimy o wyraźną zgodę na przetwarzanie twoich danych osobowych w przypadkach wymagających twojej zgody;
- podejmujemy odpowiednie środki bezpieczeństwa, aby chronić twoje dane osobowe, a także wymagamy tego od stron, które przetwarzają dane osobowe w naszym imieniu;
- szanujemy twoje prawo dostępu do twoich danych osobowych, ich poprawiania lub usuwania na twoje żądanie.
Jeśli masz jakieś pytania lub chcesz dokładnie wiedzieć, jakie dane na twój temat przechowujemy, skontaktuj się z nami.
1. Cel, dane i okres przechowywania
Możemy zbierać lub otrzymywać dane osobowe w wielu celach związanych z naszą działalnością biznesową, które mogą obejmować: (kliknij, aby rozwinąć)1.1 Kontakt - przez telefon, pocztę, email i/lub formularze
1.1 Kontakt - przez telefon, pocztę, email i/lub formularze
W tym celu wykorzystujemy następujące dane:
- Imię i nazwisko
- Domowy lub inny fizyczny adres, zawierający nazwę ulicy oraz nazwę miasta
- Adres email
- Numer telefonu
- adres IP
- Informacje o aktywności w internecie zawierające, ale nie ograniczone do, historię przeglądania, historię wyszukiwania oraz informacje dotyczące interakcji konsumenta z witryną internetową, aplikacją lub reklamą
Podstawą, na której możemy przetwarzać te dane, jest:
Okres przechowywania
Przechowujemy te dane do zakończenia usługi.
1.2 Żeby wspierać serwisy lub produkty, które klient chce kupić lub kupił
1.2 Żeby wspierać serwisy lub produkty, które klient chce kupić lub kupił
W tym celu wykorzystujemy następujące dane:
- Imię i nazwisko
- Domowy lub inny fizyczny adres, zawierający nazwę ulicy oraz nazwę miasta
- Adres email
- Numer telefonu
Podstawą, na której możemy przetwarzać te dane, jest:
Okres przechowywania
Przechowujemy te dane do zakończenia usługi.
1.3 Aby móc wypełnić zobowiązania prawne
1.3 Aby móc wypełnić zobowiązania prawne
W tym celu wykorzystujemy następujące dane:
- Imię i nazwisko
- Adres email
- Numer telefonu
- Domowy lub inny fizyczny adres, zawierający nazwę ulicy oraz nazwę miasta
Podstawą, na której możemy przetwarzać te dane, jest:
Okres przechowywania
Przechowujemy te dane do zakończenia usługi.
1.4 Tworzenie i analizowanie statystyk w celu ulepszania witryny.
1.4 Tworzenie i analizowanie statystyk w celu ulepszania witryny.
W tym celu wykorzystujemy następujące dane:
- Imię i nazwisko
- Numer telefonu
- Adres email
Podstawą, na której możemy przetwarzać te dane, jest:
Okres przechowywania
Przechowujemy te dane do zakończenia usługi.
1.5 Żeby móc oferować spersonalizowane produkty oraz serwisy
1.5 Żeby móc oferować spersonalizowane produkty oraz serwisy
W tym celu wykorzystujemy następujące dane:
- Imię i nazwisko
- Nazwa konta lub pseudonim
Podstawą, na której możemy przetwarzać te dane, jest:
Okres przechowywania
Przechowujemy te dane do zakończenia usługi.
1.6 Sprzedawać lub udostępniać dane podmiotom zewnętrznym.
1.6 Sprzedawać lub udostępniać dane podmiotom zewnętrznym.
W tym celu wykorzystujemy następujące dane:
- Imię i nazwisko
- Numer telefonu
- Adres email
Podstawą, na której możemy przetwarzać te dane, jest:
Okres przechowywania
Przechowujemy te dane do zakończenia usługi.
1.7 Dostawy
1.7 Dostawy
W tym celu wykorzystujemy następujące dane:
- adres IP
- Numer telefonu
- Adres email
- Imię i nazwisko
Podstawą, na której możemy przetwarzać te dane, jest:
Okres przechowywania
Przechowujemy te dane do zakończenia usługi.
2. Udostępnianie innym stronom
Udostępniamy te dane wyłącznie podmiotom przetwarzającym oraz innym podmiotom trzecim, w przypadku których wymagana jest zgoda.
Podmioty przetwarzające
Nazwa BaseLinker spółka z ograniczoną odpowiedzialnością with its registered office in Wrocław at Plac Solny 15, 50-062 Wrocław
Kraj: Poland
Cele: Automatyzacja procesów sprzedażowych
Nazwa SELLINTEGRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą we Wrocławiu (53-439), ul. Grabiszyńska 163
Kraj: Poland
Cele: Automatyzacja procesów sprzedażowych
3. Pliki cookies
Nasza witryna wykorzystuje pliki cookies. Aby uzyskać więcej informacji na temat plików cookies, zapoznaj się z naszą Cookie Policy.
4. Praktyki ujawniania informacji
Udostępniamy dane osobowe, jeżeli jesteśmy zobowiązani przepisami prawa lub na mocy postanowienia sądu, w odpowiedzi na wezwanie organu ścigania, w zakresie dozwolonym na podstawie innych przepisów prawa, w celu udzielenia informacji lub w celu przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego w sprawie związanej z bezpieczeństwem publicznym.
Jeżeli nasza strona internetowa lub organizacja zostanie przejęta, sprzedana lub zaangażowana w fuzję lub przejęcie, Twoje dane mogą zostać ujawnione naszym doradcom i potencjalnym nabywcom oraz zostaną przekazane nowym właścicielom.
Zawarliśmy z Google umowę o przetwarzaniu danych.
5. Bezpieczeństwo
Dbamy o bezpieczeństwo danych osobowych. Podejmujemy odpowiednie środki bezpieczeństwa, aby ograniczyć nadużycia i nieuprawniony dostęp do danych osobowych. Gwarantuje to, że tylko niezbędne osoby mają dostęp do twoich danych, dostęp do danych jest chroniony, a nasze środki bezpieczeństwa są regularnie sprawdzane.
Stosowane przez nas środki bezpieczeństwa obejmują:
- Bezpieczeństwo logowania
- DKIM, SPF, DMARC i inne konkretne DNS ustawienia
- HTTP Strict Transport Security i powiązane nagłówki zabezpieczeń oraz zasady przeglądarki
- (START)TLS / SSL / DANE Encryption
- Wykrywanie luk w zabezpieczeniach
- Wzmocnienie strony internetowej/funkcje bezpieczeństwa
- Środki bezpieczeństwa sprzętu, który przechowuje lub przetwarza dane osobowe.
- ISO27001/27002 Orzecznictwo
6. Witryny podmiotów zewnętrznych
Niniejsze oświadczenie o ochronie prywatności nie ma zastosowania do stron internetowych osób trzecich połączonych linkami na naszej stronie internetowej. Nie możemy zagwarantować, że te strony trzecie przetwarzają twoje dane osobowe w sposób niezawodny lub bezpieczny. Zalecamy zapoznanie się z oświadczeniami o ochronie prywatności tych witryn przed rozpoczęciem korzystania z nich.
7. Zmiany niniejszego oświadczenia o ochronie prywatności
Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym oświadczeniu o ochronie prywatności. Zaleca się regularne sprawdzanie niniejszego oświadczenia o ochronie prywatności, aby być świadomym wszelkich zmian. Ponadto będziemy Cię aktywnie informować, gdy tylko będzie to możliwe.
8. Dostęp i modyfikowanie danych
Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub chcesz wiedzieć, jakie dane osobowe posiadamy na twój temat, skontaktuj się z nami. Możesz skontaktować się z nami, korzystając z poniższych informacji. Przysługują Ci następujące prawa:
- Masz prawo wiedzieć, dlaczego potrzebne są twoje dane osobowe, co się z nimi stanie i jak długo będą przechowywane.
- Prawo dostępu: Masz prawo dostępu do swoich danych osobowych, które są nam znane.
- Prawo do sprostowania: masz prawo do uzupełniania, poprawiania, usuwania lub blokowania swoich danych osobowych w dowolnym momencie.
- Jeśli wyrazisz zgodę na przetwarzanie twoich danych, przysługuje ci prawo do cofnięcia tej zgody i usunięcia twoich danych osobowych.
- Prawo do przenoszenia danych: masz prawo zażądać wszystkich swoich danych osobowych od administratora i przenieść je w całości do innego administratora.
- Prawo do sprzeciwu: możesz sprzeciwić się przetwarzaniu twoich danych. Przestrzegamy tego, chyba że istnieją uzasadnione podstawy do przetwarzania.
Upewnij się, że zawsze jasno określasz, kim jesteś, abyśmy mieli pewność, że nie modyfikujemy ani nie usuwamy żadnych danych niewłaściwej osoby.
9. Złożyć skargę
Jeżeli nie jesteś zadowolony ze sposobu, w jaki obsługujemy przetwarzanie twoich danych osobowych (skarga dotycząca), przysługuje ci prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych.
10. Dane kontaktowe
Sefina sp. z o. o.
Żernicka 92/5, Wrocław 54-310
Polska
Witryna: https://skup.sefina.pl
Email: biuro@ex.comsefina.pl
Numer telefonu: 603790039
11. Żądania danych
W przypadku najczęściej składanych wniosków oferujemy również możliwość skorzystania z naszego formularza zapytania o dane
Aneks
WooCommerce
Ten przykładowy tekst zawiera podstawowe informacje o zbieraniu, przechowywaniu i udostępnianiu danych oraz kto może mieć do nich dostęp. Te informacje mogą się zmienić w zależności od ustawień lub dodatkowych wtyczek. Rekomendujemy zasięgnięcie opinii prawnika w sprawie polityki prywatności.
Zbieramy informacje o tobie podczas składania zamówienia w naszym sklepie.
Jakie informacje zbieramy i przechowujemy
Podczas przeglądania naszej witryny, będziemy zbierać następujące informacje:
- Przeglądane produkty: użyjemy tych informacji, aby na przykład pokazać ci ostatnio oglądane produkty
- Lokalizacja, adres IP i przeglądarka: użyjemy tych danych do oszacowania podatków i kosztów wysyłki
- Adres wysyłki: poprosimy cię o wpisanie adresu, abyśmy mogli na przykład oszacować koszty wysyłki przed złożeniem zamówienia i wysłać zamówienie!
Będziemy również używać plików cookie do śledzenia zawartości koszyka podczas przeglądania naszej witryny.
Uwaga: możesz uszczegółowić swoje zasady dotyczące plików cookie i dodać link do tej sekcji w tym miejscu.
Gdy kupujesz w naszym sklepie, poprosimy cię o podanie informacji zawierających imię i nazwisko, adresy płatności i wysyłki, e-mail, telefon, dane płatności lub karty i opcjonalne dane konta: nazwa użytkownika i hasło. Będziemy wykorzystywać te informacje w poniższych celach:
- Przesyłanie informacji o twoim koncie i zamówieniach
- Odpowiadanie na twoje zgłoszenia, w tym zwroty i reklamacje
- Procesowanie płatności i zapobieganie oszustwom
- Założenie konta w naszym sklepie
- Spełnienie zobowiązań prawnych, np. obliczania podatków
- Ulepszanie oferty sklepu
- Wysyłanie informacji marketingowych, jeśli zgodzisz się na ich otrzymywanie
Jeśli utworzysz konto, zachowamy twoje imię i nazwisko, adres, e-mail oraz numer telefonu, które będą wykorzystane przy składaniu następnych zamówień.
Ogólnie informacje są przechowywane tak długo, jak potrzebujemy informacji dla celów, dla których je gromadzimy i wykorzystujemy, i nie jesteśmy prawnie zobowiązani do dalszego przechowywania. Na przykład przechowujemy informacje o zamówieniach przez XXX lat dla celów podatkowych i księgowych. Obejmuje to imię i nazwisko, adres e-mail oraz adresy.
Będziemy również przechowywać komentarze i opinie, jeśli zdecydujesz się je napisać.
Kto w naszym zespole ma dostęp
Członkowie naszego zespołu mają dostęp do informacji, które nam podajesz. Np. administratorzy i obsługa sklepu mają dostęp do:
- Szczegóły zamówień, takie jak kupione pozycje, data zamówienia, adres wysyłki i
- Informacje o klientach, takie jak imię i nazwisko, adres e-mail i informacje dotyczące fakturowania i wysyłki.
Nasz zespół ma dostęp do tych informacji, aby obsługiwać zamówienia, zwroty oraz oferować wsparcie.
Co dzielimy z innymi
W tej sekcji umieść listę podmiotów, którym udostępniasz dane i w jakim celu to robisz. Lista może zawierać w szczególności usługi analityczne, marketingowe, bramki płatności, kurierów oraz osadzone treści.
Udostępniamy informacje z podmiotami trzecimi, które pomagają nam procesować zamówienia i dostarczają usługi, np.:
Płatności
W tej sekcji umieść listę operatorów płatności, z których korzystasz, aby przyjmować płatności, ponieważ mogą oni przetwarzać dane klientów. Jako przykład podaliśmy PayPal, ale usuń te informacje, jeśli nie korzystasz z PayPala.
Akceptujemy płatności przez PayPal. Podczas przetwarzania płatności niektóre z twoich danych zostaną przekazane firmie PayPal, w tym informacje wymagane do przetworzenia lub obsługi płatności, takie jak wartość zamówienia i informacje rozliczeniowe.
Zobacz politykę prywatności PayPal, aby uzyskać więcej szczegółów.
WooCommerce
Ten przykładowy tekst zawiera podstawowe informacje o zbieraniu, przechowywaniu i udostępnianiu danych oraz kto może mieć do nich dostęp. Te informacje mogą się zmienić w zależności od ustawień lub dodatkowych wtyczek. Rekomendujemy zasięgnięcie opinii prawnika w sprawie polityki prywatności.
Zbieramy informacje o tobie podczas składania zamówienia w naszym sklepie.
Jakie informacje zbieramy i przechowujemy
Podczas przeglądania naszej witryny, będziemy zbierać następujące informacje:
- Przeglądane produkty: użyjemy tych informacji, aby na przykład pokazać ci ostatnio oglądane produkty
- Lokalizacja, adres IP i przeglądarka: użyjemy tych danych do oszacowania podatków i kosztów wysyłki
- Adres wysyłki: poprosimy cię o wpisanie adresu, abyśmy mogli na przykład oszacować koszty wysyłki przed złożeniem zamówienia i wysłać zamówienie!
Będziemy również używać plików cookie do śledzenia zawartości koszyka podczas przeglądania naszej witryny.
Uwaga: możesz uszczegółowić swoje zasady dotyczące plików cookie i dodać link do tej sekcji w tym miejscu.
Gdy kupujesz w naszym sklepie, poprosimy cię o podanie informacji zawierających imię i nazwisko, adresy płatności i wysyłki, e-mail, telefon, dane płatności lub karty i opcjonalne dane konta: nazwa użytkownika i hasło. Będziemy wykorzystywać te informacje w poniższych celach:
- Przesyłanie informacji o twoim koncie i zamówieniach
- Odpowiadanie na twoje zgłoszenia, w tym zwroty i reklamacje
- Procesowanie płatności i zapobieganie oszustwom
- Założenie konta w naszym sklepie
- Spełnienie zobowiązań prawnych, np. obliczania podatków
- Ulepszanie oferty sklepu
- Wysyłanie informacji marketingowych, jeśli zgodzisz się na ich otrzymywanie
Jeśli utworzysz konto, zachowamy twoje imię i nazwisko, adres, e-mail oraz numer telefonu, które będą wykorzystane przy składaniu następnych zamówień.
Ogólnie informacje są przechowywane tak długo, jak potrzebujemy informacji dla celów, dla których je gromadzimy i wykorzystujemy, i nie jesteśmy prawnie zobowiązani do dalszego przechowywania. Na przykład przechowujemy informacje o zamówieniach przez XXX lat dla celów podatkowych i księgowych. Obejmuje to imię i nazwisko, adres e-mail oraz adresy.
Będziemy również przechowywać komentarze i opinie, jeśli zdecydujesz się je napisać.
Kto w naszym zespole ma dostęp
Członkowie naszego zespołu mają dostęp do informacji, które nam podajesz. Np. administratorzy i obsługa sklepu mają dostęp do:
- Szczegóły zamówień, takie jak kupione pozycje, data zamówienia, adres wysyłki i
- Informacje o klientach, takie jak imię i nazwisko, adres e-mail i informacje dotyczące fakturowania i wysyłki.
Nasz zespół ma dostęp do tych informacji, aby obsługiwać zamówienia, zwroty oraz oferować wsparcie.
Co dzielimy z innymi
W tej sekcji umieść listę podmiotów, którym udostępniasz dane i w jakim celu to robisz. Lista może zawierać w szczególności usługi analityczne, marketingowe, bramki płatności, kurierów oraz osadzone treści.
Udostępniamy informacje z podmiotami trzecimi, które pomagają nam procesować zamówienia i dostarczają usługi, np.:
Płatności
W tej sekcji umieść listę operatorów płatności, z których korzystasz, aby przyjmować płatności, ponieważ mogą oni przetwarzać dane klientów. Jako przykład podaliśmy PayPal, ale usuń te informacje, jeśli nie korzystasz z PayPala.
Akceptujemy płatności przez PayPal. Podczas przetwarzania płatności niektóre z twoich danych zostaną przekazane firmie PayPal, w tym informacje wymagane do przetworzenia lub obsługi płatności, takie jak wartość zamówienia i informacje rozliczeniowe.
Zobacz politykę prywatności PayPal, aby uzyskać więcej szczegółów.
WooCommerce
Ten przykładowy tekst zawiera podstawowe informacje o zbieraniu, przechowywaniu i udostępnianiu danych oraz kto może mieć do nich dostęp. Te informacje mogą się zmienić w zależności od ustawień lub dodatkowych wtyczek. Rekomendujemy zasięgnięcie opinii prawnika w sprawie polityki prywatności.
Zbieramy informacje o tobie podczas składania zamówienia w naszym sklepie.
Jakie informacje zbieramy i przechowujemy
Podczas przeglądania naszej witryny, będziemy zbierać następujące informacje:
- Przeglądane produkty: użyjemy tych informacji, aby na przykład pokazać ci ostatnio oglądane produkty
- Lokalizacja, adres IP i przeglądarka: użyjemy tych danych do oszacowania podatków i kosztów wysyłki
- Adres wysyłki: poprosimy cię o wpisanie adresu, abyśmy mogli na przykład oszacować koszty wysyłki przed złożeniem zamówienia i wysłać zamówienie!
Będziemy również używać plików cookie do śledzenia zawartości koszyka podczas przeglądania naszej witryny.
Uwaga: możesz uszczegółowić swoje zasady dotyczące plików cookie i dodać link do tej sekcji w tym miejscu.
Gdy kupujesz w naszym sklepie, poprosimy cię o podanie informacji zawierających imię i nazwisko, adresy płatności i wysyłki, e-mail, telefon, dane płatności lub karty i opcjonalne dane konta: nazwa użytkownika i hasło. Będziemy wykorzystywać te informacje w poniższych celach:
- Przesyłanie informacji o twoim koncie i zamówieniach
- Odpowiadanie na twoje zgłoszenia, w tym zwroty i reklamacje
- Procesowanie płatności i zapobieganie oszustwom
- Założenie konta w naszym sklepie
- Spełnienie zobowiązań prawnych, np. obliczania podatków
- Ulepszanie oferty sklepu
- Wysyłanie informacji marketingowych, jeśli zgodzisz się na ich otrzymywanie
Jeśli utworzysz konto, zachowamy twoje imię i nazwisko, adres, e-mail oraz numer telefonu, które będą wykorzystane przy składaniu następnych zamówień.
Ogólnie informacje są przechowywane tak długo, jak potrzebujemy informacji dla celów, dla których je gromadzimy i wykorzystujemy, i nie jesteśmy prawnie zobowiązani do dalszego przechowywania. Na przykład przechowujemy informacje o zamówieniach przez XXX lat dla celów podatkowych i księgowych. Obejmuje to imię i nazwisko, adres e-mail oraz adresy.
Będziemy również przechowywać komentarze i opinie, jeśli zdecydujesz się je napisać.
Kto w naszym zespole ma dostęp
Członkowie naszego zespołu mają dostęp do informacji, które nam podajesz. Np. administratorzy i obsługa sklepu mają dostęp do:
- Szczegóły zamówień, takie jak kupione pozycje, data zamówienia, adres wysyłki i
- Informacje o klientach, takie jak imię i nazwisko, adres e-mail i informacje dotyczące fakturowania i wysyłki.
Nasz zespół ma dostęp do tych informacji, aby obsługiwać zamówienia, zwroty oraz oferować wsparcie.
Co dzielimy z innymi
W tej sekcji umieść listę podmiotów, którym udostępniasz dane i w jakim celu to robisz. Lista może zawierać w szczególności usługi analityczne, marketingowe, bramki płatności, kurierów oraz osadzone treści.
Udostępniamy informacje z podmiotami trzecimi, które pomagają nam procesować zamówienia i dostarczają usługi, np.:
Płatności
W tej sekcji umieść listę operatorów płatności, z których korzystasz, aby przyjmować płatności, ponieważ mogą oni przetwarzać dane klientów. Jako przykład podaliśmy PayPal, ale usuń te informacje, jeśli nie korzystasz z PayPala.
Akceptujemy płatności przez PayPal. Podczas przetwarzania płatności niektóre z twoich danych zostaną przekazane firmie PayPal, w tym informacje wymagane do przetworzenia lub obsługi płatności, takie jak wartość zamówienia i informacje rozliczeniowe.
Zobacz politykę prywatności PayPal, aby uzyskać więcej szczegółów.
WooCommerce
Ten przykładowy tekst zawiera podstawowe informacje o zbieraniu, przechowywaniu i udostępnianiu danych oraz kto może mieć do nich dostęp. Te informacje mogą się zmienić w zależności od ustawień lub dodatkowych wtyczek. Rekomendujemy zasięgnięcie opinii prawnika w sprawie polityki prywatności.
Zbieramy informacje o tobie podczas składania zamówienia w naszym sklepie.
Jakie informacje zbieramy i przechowujemy
Podczas przeglądania naszej witryny, będziemy zbierać następujące informacje:
- Przeglądane produkty: użyjemy tych informacji, aby na przykład pokazać ci ostatnio oglądane produkty
- Lokalizacja, adres IP i przeglądarka: użyjemy tych danych do oszacowania podatków i kosztów wysyłki
- Adres wysyłki: poprosimy cię o wpisanie adresu, abyśmy mogli na przykład oszacować koszty wysyłki przed złożeniem zamówienia i wysłać zamówienie!
Będziemy również używać plików cookie do śledzenia zawartości koszyka podczas przeglądania naszej witryny.
Uwaga: możesz uszczegółowić swoje zasady dotyczące plików cookie i dodać link do tej sekcji w tym miejscu.
Gdy kupujesz w naszym sklepie, poprosimy cię o podanie informacji zawierających imię i nazwisko, adresy płatności i wysyłki, e-mail, telefon, dane płatności lub karty i opcjonalne dane konta: nazwa użytkownika i hasło. Będziemy wykorzystywać te informacje w poniższych celach:
- Przesyłanie informacji o twoim koncie i zamówieniach
- Odpowiadanie na twoje zgłoszenia, w tym zwroty i reklamacje
- Procesowanie płatności i zapobieganie oszustwom
- Założenie konta w naszym sklepie
- Spełnienie zobowiązań prawnych, np. obliczania podatków
- Ulepszanie oferty sklepu
- Wysyłanie informacji marketingowych, jeśli zgodzisz się na ich otrzymywanie
Jeśli utworzysz konto, zachowamy twoje imię i nazwisko, adres, e-mail oraz numer telefonu, które będą wykorzystane przy składaniu następnych zamówień.
Ogólnie informacje są przechowywane tak długo, jak potrzebujemy informacji dla celów, dla których je gromadzimy i wykorzystujemy, i nie jesteśmy prawnie zobowiązani do dalszego przechowywania. Na przykład przechowujemy informacje o zamówieniach przez XXX lat dla celów podatkowych i księgowych. Obejmuje to imię i nazwisko, adres e-mail oraz adresy.
Będziemy również przechowywać komentarze i opinie, jeśli zdecydujesz się je napisać.
Kto w naszym zespole ma dostęp
Członkowie naszego zespołu mają dostęp do informacji, które nam podajesz. Np. administratorzy i obsługa sklepu mają dostęp do:
- Szczegóły zamówień, takie jak kupione pozycje, data zamówienia, adres wysyłki i
- Informacje o klientach, takie jak imię i nazwisko, adres e-mail i informacje dotyczące fakturowania i wysyłki.
Nasz zespół ma dostęp do tych informacji, aby obsługiwać zamówienia, zwroty oraz oferować wsparcie.
Co dzielimy z innymi
W tej sekcji umieść listę podmiotów, którym udostępniasz dane i w jakim celu to robisz. Lista może zawierać w szczególności usługi analityczne, marketingowe, bramki płatności, kurierów oraz osadzone treści.
Udostępniamy informacje z podmiotami trzecimi, które pomagają nam procesować zamówienia i dostarczają usługi, np.:
Płatności
W tej sekcji umieść listę operatorów płatności, z których korzystasz, aby przyjmować płatności, ponieważ mogą oni przetwarzać dane klientów. Jako przykład podaliśmy PayPal, ale usuń te informacje, jeśli nie korzystasz z PayPala.
Akceptujemy płatności przez PayPal. Podczas przetwarzania płatności niektóre z twoich danych zostaną przekazane firmie PayPal, w tym informacje wymagane do przetworzenia lub obsługi płatności, takie jak wartość zamówienia i informacje rozliczeniowe.
Zobacz politykę prywatności PayPal, aby uzyskać więcej szczegółów.
WooCommerce
Ten przykładowy tekst zawiera podstawowe informacje o zbieraniu, przechowywaniu i udostępnianiu danych oraz kto może mieć do nich dostęp. Te informacje mogą się zmienić w zależności od ustawień lub dodatkowych wtyczek. Rekomendujemy zasięgnięcie opinii prawnika w sprawie polityki prywatności.
Zbieramy informacje o tobie podczas składania zamówienia w naszym sklepie.
Jakie informacje zbieramy i przechowujemy
Podczas przeglądania naszej witryny, będziemy zbierać następujące informacje:
- Przeglądane produkty: użyjemy tych informacji, aby na przykład pokazać ci ostatnio oglądane produkty
- Lokalizacja, adres IP i przeglądarka: użyjemy tych danych do oszacowania podatków i kosztów wysyłki
- Adres wysyłki: poprosimy cię o wpisanie adresu, abyśmy mogli na przykład oszacować koszty wysyłki przed złożeniem zamówienia i wysłać zamówienie!
Będziemy również używać plików cookie do śledzenia zawartości koszyka podczas przeglądania naszej witryny.
Uwaga: możesz uszczegółowić swoje zasady dotyczące plików cookie i dodać link do tej sekcji w tym miejscu.
Gdy kupujesz w naszym sklepie, poprosimy cię o podanie informacji zawierających imię i nazwisko, adresy płatności i wysyłki, e-mail, telefon, dane płatności lub karty i opcjonalne dane konta: nazwa użytkownika i hasło. Będziemy wykorzystywać te informacje w poniższych celach:
- Przesyłanie informacji o twoim koncie i zamówieniach
- Odpowiadanie na twoje zgłoszenia, w tym zwroty i reklamacje
- Procesowanie płatności i zapobieganie oszustwom
- Założenie konta w naszym sklepie
- Spełnienie zobowiązań prawnych, np. obliczania podatków
- Ulepszanie oferty sklepu
- Wysyłanie informacji marketingowych, jeśli zgodzisz się na ich otrzymywanie
Jeśli utworzysz konto, zachowamy twoje imię i nazwisko, adres, e-mail oraz numer telefonu, które będą wykorzystane przy składaniu następnych zamówień.
Ogólnie informacje są przechowywane tak długo, jak potrzebujemy informacji dla celów, dla których je gromadzimy i wykorzystujemy, i nie jesteśmy prawnie zobowiązani do dalszego przechowywania. Na przykład przechowujemy informacje o zamówieniach przez XXX lat dla celów podatkowych i księgowych. Obejmuje to imię i nazwisko, adres e-mail oraz adresy.
Będziemy również przechowywać komentarze i opinie, jeśli zdecydujesz się je napisać.
Kto w naszym zespole ma dostęp
Członkowie naszego zespołu mają dostęp do informacji, które nam podajesz. Np. administratorzy i obsługa sklepu mają dostęp do:
- Szczegóły zamówień, takie jak kupione pozycje, data zamówienia, adres wysyłki i
- Informacje o klientach, takie jak imię i nazwisko, adres e-mail i informacje dotyczące fakturowania i wysyłki.
Nasz zespół ma dostęp do tych informacji, aby obsługiwać zamówienia, zwroty oraz oferować wsparcie.
Co dzielimy z innymi
W tej sekcji umieść listę podmiotów, którym udostępniasz dane i w jakim celu to robisz. Lista może zawierać w szczególności usługi analityczne, marketingowe, bramki płatności, kurierów oraz osadzone treści.
Udostępniamy informacje z podmiotami trzecimi, które pomagają nam procesować zamówienia i dostarczają usługi, np.:
Płatności
W tej sekcji umieść listę operatorów płatności, z których korzystasz, aby przyjmować płatności, ponieważ mogą oni przetwarzać dane klientów. Jako przykład podaliśmy PayPal, ale usuń te informacje, jeśli nie korzystasz z PayPala.
Akceptujemy płatności przez PayPal. Podczas przetwarzania płatności niektóre z twoich danych zostaną przekazane firmie PayPal, w tym informacje wymagane do przetworzenia lub obsługi płatności, takie jak wartość zamówienia i informacje rozliczeniowe.
Zobacz politykę prywatności PayPal, aby uzyskać więcej szczegółów.
Ten odcisk został zaktualizowany 13 marzec 2025.
Właścicielem tej witryny jest:
Sefina sp. z o. o. Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Żernicka 92/5, Wrocław 54-310
Polska
Email: biuro@ex.comsefina.pl
Numer telefonu: 603790039
VAT ID: 8943181574
Przedstawiciel prawny (przedstawiciele) Sefina sp. z o. o. Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością:
Łukasz Hurko
1. Ogólne
1.1 Jesteśmy zarejestrowani w KRS na podstawie licencji lub numeru rejestracyjnego:
0000955151
Możesz uzyskać dostęp do tych zasad i przepisów tutaj:
https://skup.sefina.pl/regulamin/
Nie jesteśmy skłonni ani zobowiązani do uczestniczenia w procedurach rozstrzygania sporów przed konsumencką radą arbitrażową.
2. Następujące informacje są wymagane według niemieckiego prawa.
2.1 Die Eigentumsanteile der Gesellschaft (Aktienkapital), die von ihr ausgegeben wurden:
5000 zł
2.2 Unsere Berufshaftpflichtversicherung lautet:
nie
3. Dodatkowe informacje
nie