Regulamin funkcjonowania skupu SEFINA


Informacje o firmie

Firma: SEFINA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 8943181574
KRS: 0000955151
REGON: 521343047
Kapitał zakładowy: 5 000,00 zł
Adres: UL. ŻERNICKA 92/5, 54-310 WROCŁAW
E-mail kontaktowy: biuro@sefina.pl
Telefon kontaktowy: 603 790 039 (czynne od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-16:00)


Regulamin Skupu Wysyłkowego

1. Zakres działalności

  1. Sposoby dostarczenia towaru:
    • Wysyłkowo za pośrednictwem naszego kuriera (zlecenie przez formularz).
    • Samodzielna wysyłka dowolnym przewoźnikiem.
  2. Proces wysyłki:
    • Przy wyborze naszego kuriera klient otrzymuje list przewozowy, który nakleja na paczkę; kurier odbiera przesyłkę spod wskazanego adresu.
    • Istnieje możliwość nadania paczki w dowolnym paczkomacie, jeśli klient wybierze taką opcję.
    • Dla transakcji powyżej 1000 zł SEFINA pokrywa koszt transportu; poniżej tej kwoty odliczane jest 20 zł od wyceny.
  3. Procedura otwarcia paczki:
    • Po otrzymaniu paczki, jest ona otwierana przy udziale minimum dwóch pracowników, a proces jest nagrywany. Nagranie jest dostępne na życzenie przez 30 dni od odbioru paczki.
  4. Analiza i topienie materiału:
    • Masa dostarczonego materiału jest sprawdzana, a w przypadku niejednorodnych materiałów może nastąpić przetopienie w celu dokładnego określenia jego składu. Klient, decydując się na współpracę, zgadza się na przetopienie materiału, akceptuje związane z tym opłaty i jest świadomy, że masa materiału po przetopieniu może różnić się od pierwotnej oraz że proces ten jest nieodwracalny.
      MATERIAŁ WYMAGAJĄCY TOPIENIA: Mix złotej biżuterii, biżuteria z kamieniami, nierównomiernie przetopione zlewki, proszki oraz każdy inny materiał, który kasjer uzna za konieczny do przetopienia w celu uczciwej wyceny.Poniżej znajduje się lista przykładowych materiałów srebrnych, które wymagają przetopienia przed wyceną:

      • Mix sztućcy srebrnych: różne próby, rodzaje i komplety
      • Mix srebrnej biżuterii
      • Inne wyroby ze srebra: talerze, tace, czajniki, świeczniki itp.
      • Nieposortowane luty srebrne
      • Proszki srebra
      • Styki srebrne odpalone i nieodpalone
      • Styki srebrne magnetyczne
      • Niejednorodne blaszki i druty

      Koszt Topienia

      Koszt przetopienia wynosi 30 zł/kg wsadu przy topieniu srebra i elementów pozłacanych. Topienie złota, platyny i palladu jest zwolnione z opłat. Jest to dodatkowa opłata odliczana od ostatecznej wyceny, którą ponosi klient ze względu na konieczność przetopienia materiału, co generuje dodatkowe koszty po naszej stronie. Bez przetopienia materiał jest niemożliwy do wyceny.

      Możliwość Samodzielnego Przetopienia

      Klient może również przetopić materiał we własnym zakresie i dostarczyć go w postaci sztabek lub zlewek. W takiej formie nie będzie naliczana opłata za topienie. Warunkiem jest, aby odlewy mieściły się w naszym spektrometrze o maksymalnych wymiarach wewnętrznych 31 cm x 31 cm x 9 cm.

      MATERIAŁ TRUDNOTOPLIWY I DODATKOWE OPŁATY

      Niektóre materiały są wyjątkowo trudne do odzysku lub zawierają pierwiastki, za które doliczana jest dodatkowa opłata w wysokości 30 zł/kg wsadu. Suma opłat dla klienta wynosi wówczas 60 zł/kg wsadu. Dotyczy to głównie:

      • Styków zawierających kadm (Cd) i nikiel (Ni)
      • Lutów starego typu zawierających kadm (Cd)
      • Noży ze srebrnych zestawów (konieczność odseparowania srebra od ostrza, trzpienia i wypełnienia noża)
      • Innego materiału trudnotopliwego

      MATERIAŁ NIEWYMAGAJĄCY TOPIENIA

      Poniżej znajduje się lista przykładowych materiałów, których nie topimy przed wyceną:

      • Dobrze i jednorodnie odlane sztabki, zlewki dostarczone przez klienta
      • Komplety sztućców srebrnych, gdy jest ich dużo z jednego rodzaju/zestawu i trzymają próbę
      • Dobrze posortowane i jednorodne luty srebrne
      • Komplety wyrobów srebrnych, gdy jest ich dużo z jednego rodzaju/zestawu, trzymają próbę oraz nie zawierają elementów niesrebrnych (nakrętki, śrubki, nóżki, zawiasy itp.)
      • Każdy inny materiał, co do którego jesteśmy pewni zawartości srebra bez konieczności topienia
    • Przetopiony materiał zostaje poddany analizie procentowej zawartości metali szlachetnej przy pomocy spektrometru Fischer Goldscope SD 515.
  5. Wycena:
  6. Czas realizacji wyceny:
    • Paczki są otwierane zgodnie z kolejnością dostawy, a czas przetwarzania zależy od naszych bieżących możliwości. Standardowo paczki są otwierane i analizowane w ciągu 3 dni roboczych od daty otrzymania, jednak w okresach wzmożonego ruchu czas ten może się wydłużyć.
  7. Moment ustalania kursu do wyceny:
    • Kurs metali szlachetnych, stosowany do wyceny, jest ustalany w momencie dokonania wyceny, a nie przy zamawianiu kuriera, rozmowie telefonicznej czy dostarczeniu paczki do naszej firmy. Przy sprzedaży stacjonarnej wycena zazwyczaj odbywa się tego samego dnia.

3. Warunki transakcji

  1. Koszty wyceny i topienia:
    • Wycena jest darmowa, z wyjątkiem materiałów srebrnych wymagających topienia (opłata 30 lub 60 zł za kilogram wsadu, odliczana od wyceny przy sprzedaży).
    • W przypadku innych metali, takich jak złoto, platyna, pallad, topienie jest darmowe.
  2. Niezgodność z wyceną:
    • Klient może odmówić wyceny. W takim przypadku pokrywa ewentualne koszty topienia i transportu materiału w obie strony. Po dokonaniu wpłaty materiał zostaje odesłany.
  3. Zgodność z przepisami AML (ustawa o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy):
    • Zgodnie z AML, przy transakcjach powyżej 15 000 EUR SEFINA może wymagać skanu dowodu tożsamości lub innych dokumentów.

4. Procedura zawarcia umowy na odległość

  1. Wysyłka umowy:
    • Umowa jest wysyłana na e-mail klienta, który musi ją podpisać i odesłać mailowo.
    • Umowa staje się wiążąca po dostarczeniu podpisanego dokumentu do firmy SEFINA.

5. Sposoby płatności i terminy

  1. Sprzedaż stacjonarna:
    • Klient wybiera metodę płatności (gotówka lub przelew natychmiastowy).
  2. Sprzedaż wysyłkowa:
    • Płatność odbywa się przelewem i jest realizowana zazwyczaj do 3 dni roboczych, jednak nie dłużej niż do 7 dni roboczych, od momentu dostarczenia przez Klienta wymaganych dokumentów transakcji.

6. Reklamacje

  1. Zgłaszanie reklamacji:
    • Reklamację można zgłosić przed podpisaniem umowy.
    • Jeśli klient nie zgadza się z wyceną, towar jest zwracany zgodnie z opisanymi kosztami.
    • Po zawarciu umowy nie ma możliwości odstąpienia od niej ani dokonania zwrotu.

7. Bezpieczeństwo i przetwarzanie danych osobowych

  1. Polityka prywatności:

Regulamin Skupu Stacjonarnego

1. Zakres działalności

  1. Sposoby dostarczenia towaru:
    • Osobiste dostarczenie towaru do siedziby firmy SEFINA.
  2. Analiza i topienie materiału:
    • Masa dostarczonego materiału jest sprawdzana, a w przypadku niejednorodnych materiałów może nastąpić przetopienie w celu dokładnego określenia jego składu. Klient, decydując się na współpracę, zgadza się na przetopienie materiału, akceptuje związane z tym opłaty i jest świadomy, że masa materiału po przetopieniu może różnić się od pierwotnej oraz że proces ten jest nieodwracalny.
      MATERIAŁ WYMAGAJĄCY TOPIENIA: Mix złotej biżuterii, biżuteria z kamieniami, nierównomiernie przetopione zlewki, proszki oraz każdy inny materiał, który kasjer uzna za konieczny do przetopienia w celu uczciwej wyceny.Poniżej znajduje się lista przykładowych materiałów srebrnych, które wymagają przetopienia przed wyceną:

      • Mix sztućcy srebrnych: różne próby, rodzaje i komplety
      • Mix srebrnej biżuterii
      • Inne wyroby ze srebra: talerze, tace, czajniki, świeczniki itp.
      • Nieposortowane luty srebrne
      • Proszki srebra
      • Styki srebrne odpalone i nieodpalone
      • Styki srebrne magnetyczne
      • Niejednorodne blaszki i druty

      Koszt Topienia

      Koszt przetopienia wynosi 30 zł/kg wsadu przy topieniu srebra i elementów pozłacanych. Topienie złota, platyny i palladu jest zwolnione z opłat. Jest to dodatkowa opłata odliczana od ostatecznej wyceny, którą ponosi klient ze względu na konieczność przetopienia materiału, co generuje dodatkowe koszty po naszej stronie. Bez przetopienia materiał jest niemożliwy do wyceny.

      Możliwość Samodzielnego Przetopienia

      Klient może również przetopić materiał we własnym zakresie i dostarczyć go w postaci sztabek lub zlewek. W takiej formie nie będzie naliczana opłata za topienie. Warunkiem jest, aby odlewy mieściły się w naszym spektrometrze o maksymalnych wymiarach wewnętrznych 31 cm x 31 cm x 9 cm.

      MATERIAŁ TRUDNOTOPLIWY I DODATKOWE OPŁATY

      Niektóre materiały są wyjątkowo trudne do odzysku lub zawierają pierwiastki, za które doliczana jest dodatkowa opłata w wysokości 30 zł/kg wsadu. Suma opłat dla klienta wynosi wówczas 60 zł/kg wsadu. Dotyczy to głównie:

      • Styków zawierających kadm (Cd) i nikiel (Ni)
      • Lutów starego typu zawierających kadm (Cd)
      • Noży ze srebrnych zestawów (konieczność odseparowania srebra od ostrza, trzpienia i wypełnienia noża)
      • Innego materiału trudnotopliwego

      MATERIAŁ NIEWYMAGAJĄCY TOPIENIA

      Poniżej znajduje się lista przykładowych materiałów, których nie topimy przed wyceną:

      • Produkty inwestycyjne,
      • Niewielkie ilości biżuterii złotej, które w łatwy sposób możemy zweryfikować samym badaniem spektrometrycznym
      • Dobrze i jednorodnie odlane sztabki, zlewki dostarczone przez klienta
      • Komplety sztućców srebrnych, gdy jest ich dużo z jednego rodzaju/zestawu i trzymają próbę
      • Dobrze posortowane i jednorodne luty srebrne
      • Komplety wyrobów srebrnych, gdy jest ich dużo z jednego rodzaju/zestawu, trzymają próbę oraz nie zawierają elementów niesrebrnych (nakrętki, śrubki, nóżki, zawiasy itp.)
      • Każdy inny materiał, co do którego jesteśmy pewni zawartości srebra bez konieczności topienia
    • Przetopiony materiał zostaje poddany analizie procentowej zawartości metali szlachetnej przy pomocy spektrometru Fischer Goldscope SD 515.
  3. Wycena:
  4. Czas realizacji wyceny:
    • Wycena odbywa się od ręki na miejscu po wcześniejszym kontakcie klienta i umówieniu terminu sprzedaży.
  5. Moment ustalania kursu do wyceny:
    • Kurs metali szlachetnych, stosowany do wyceny, jest ustalany w momencie dokonania wyceny, a nie na przykład podczas rozmowy telefonicznej. Przy sprzedaży stacjonarnej wycena odbywa się tego samego dnia. Wyjątek może stanowić dostarczeniu dużej ilości materiału do topienia lub dostarczenie materiału, którego wycenę możemy dokonać tylko po rafinacji.

3. Warunki transakcji

  1. Koszty wyceny i topienia:
    • Wycena jest darmowa, z wyjątkiem materiałów srebrnych wymagających topienia (opłata 30 lub 60 zł za kilogram wsadu, odliczana od wyceny przy sprzedaży).
    • W przypadku innych metali, takich jak złoto, platyna, pallad, topienie jest darmowe.
  2. Niezgodność z wyceną:
    • Klient może odmówić wyceny. W takim przypadku pokrywa ewentualne koszty topienia i transportu materiału w obie strony. Po dokonaniu wpłaty materiał zostaje oddany.
  3. Zgodność z przepisami AML (ustawa o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy):
    • Zgodnie z AML, przy transakcjach powyżej 15 000 EUR SEFINA może wymagać skanu dowodu tożsamości lub innych dokumentów.

4. Sposoby płatności i terminy

  1. Sprzedaż stacjonarna:
    • Klient wybiera metodę płatności (gotówka lub przelew natychmiastowy).

5. Reklamacje

  1. Zgłaszanie reklamacji:
    • Reklamację można zgłosić przed podpisaniem umowy.
    • Jeśli klient nie zgadza się z wyceną, towar jest zwracany zgodnie z opisanymi kosztami.
    • Po zawarciu umowy nie ma możliwości odstąpienia od niej ani dokonania zwrotu.

6. Bezpieczeństwo i przetwarzanie danych osobowych

  1. Polityka prywatności:

Postanowienia końcowe

  1. Prawa i obowiązki stron:
    • Klient: Klient zobowiązuje się do przestrzegania zasad określonych w regulaminie oraz do dostarczenia pełnych, zgodnych z rzeczywistością informacji o sprzedawanym materiale. Klient ma prawo do uzyskania rzetelnej wyceny, dostępu do procesu realizacji transakcji oraz zgłaszania uwag i reklamacji. Jednocześnie klient rozpoczynając współpracę z firmą Sefina sp. z o.o. akceptuje i wyraża zgodę na wszystkie zapisy regulaminu.
    • SEFINA: Firma SEFINA zapewnia transparentność procesu transakcji, w tym precyzyjne ważenie, analizę składu oraz wycenę materiału. SEFINA odpowiada za terminowe przetwarzanie transakcji zgodnie z zasadami regulaminu i dba o bezpieczeństwo przetwarzania danych osobowych.
  2. Zmiany w regulaminie: SEFINA zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w regulaminie w dowolnym momencie. Klienci będą informowani o istotnych zmianach drogą elektroniczną lub za pośrednictwem strony internetowej. Kontynuowanie współpracy po ogłoszeniu zmian oznacza ich akceptację.


Niniejsze oświadczenie o ochronie prywatności zostało ostatnio zmienione 13 marzec 2025 i dotyczy obywateli oraz legalnych stałych rezydentów Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Szwajcarii.

W tym oświadczeniu o ochronie prywatności wyjaśniamy, co robimy z danymi, które uzyskujemy o tobie za pośrednictwem https://skup.sefina.pl. Zalecamy uważne przeczytanie tego oświadczenia. Przetwarzając dane, przestrzegamy przepisów dotyczących prywatności. Oznacza to między innymi, że:

  • jasno określamy cele, dla których przetwarzamy dane osobowe. Robimy to za pomocą niniejszego oświadczenia o ochronie prywatności;
  • dążymy do ograniczenia gromadzenia przez nas danych osobowych tylko do tych danych, które są niezbędne do uzasadnionych celów;
  • w pierwszej kolejności prosimy o wyraźną zgodę na przetwarzanie twoich danych osobowych w przypadkach wymagających twojej zgody;
  • podejmujemy odpowiednie środki bezpieczeństwa, aby chronić twoje dane osobowe, a także wymagamy tego od stron, które przetwarzają dane osobowe w naszym imieniu;
  • szanujemy twoje prawo dostępu do twoich danych osobowych, ich poprawiania lub usuwania na twoje żądanie.

Jeśli masz jakieś pytania lub chcesz dokładnie wiedzieć, jakie dane na twój temat przechowujemy, skontaktuj się z nami.

1. Cel, dane i okres przechowywania

Możemy zbierać lub otrzymywać dane osobowe w wielu celach związanych z naszą działalnością biznesową, które mogą obejmować: (kliknij, aby rozwinąć)

2. Udostępnianie innym stronom

Udostępniamy te dane wyłącznie podmiotom przetwarzającym oraz innym podmiotom trzecim, w przypadku których wymagana jest zgoda.

Podmioty przetwarzające

Nazwa BaseLinker spółka z ograniczoną odpowiedzialnością with its registered office in Wrocław at Plac Solny 15, 50-062 Wrocław
Kraj: Poland
Cele: Automatyzacja procesów sprzedażowych
Nazwa SELLINTEGRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą we Wrocławiu (53-439), ul. Grabiszyńska 163
Kraj: Poland
Cele: Automatyzacja procesów sprzedażowych

3. Pliki cookies

Nasza witryna wykorzystuje pliki cookies. Aby uzyskać więcej informacji na temat plików cookies, zapoznaj się z naszą Cookie Policy

4. Praktyki ujawniania informacji

Udostępniamy dane osobowe, jeżeli jesteśmy zobowiązani przepisami prawa lub na mocy postanowienia sądu, w odpowiedzi na wezwanie organu ścigania, w zakresie dozwolonym na podstawie innych przepisów prawa, w celu udzielenia informacji lub w celu przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego w sprawie związanej z bezpieczeństwem publicznym.

Jeżeli nasza strona internetowa lub organizacja zostanie przejęta, sprzedana lub zaangażowana w fuzję lub przejęcie, Twoje dane mogą zostać ujawnione naszym doradcom i potencjalnym nabywcom oraz zostaną przekazane nowym właścicielom.

Zawarliśmy z Google umowę o przetwarzaniu danych.

5. Bezpieczeństwo

Dbamy o bezpieczeństwo danych osobowych. Podejmujemy odpowiednie środki bezpieczeństwa, aby ograniczyć nadużycia i nieuprawniony dostęp do danych osobowych. Gwarantuje to, że tylko niezbędne osoby mają dostęp do twoich danych, dostęp do danych jest chroniony, a nasze środki bezpieczeństwa są regularnie sprawdzane.

Stosowane przez nas środki bezpieczeństwa obejmują:

  • Bezpieczeństwo logowania
  • DKIM, SPF, DMARC i inne konkretne DNS ustawienia
  • HTTP Strict Transport Security i powiązane nagłówki zabezpieczeń oraz zasady przeglądarki
  • (START)TLS / SSL / DANE Encryption
  • Wykrywanie luk w zabezpieczeniach
  • Wzmocnienie strony internetowej/funkcje bezpieczeństwa
  • Środki bezpieczeństwa sprzętu, który przechowuje lub przetwarza dane osobowe.
  • ISO27001/27002 Orzecznictwo

6. Witryny podmiotów zewnętrznych

Niniejsze oświadczenie o ochronie prywatności nie ma zastosowania do stron internetowych osób trzecich połączonych linkami na naszej stronie internetowej. Nie możemy zagwarantować, że te strony trzecie przetwarzają twoje dane osobowe w sposób niezawodny lub bezpieczny. Zalecamy zapoznanie się z oświadczeniami o ochronie prywatności tych witryn przed rozpoczęciem korzystania z nich.

7. Zmiany niniejszego oświadczenia o ochronie prywatności

Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym oświadczeniu o ochronie prywatności. Zaleca się regularne sprawdzanie niniejszego oświadczenia o ochronie prywatności, aby być świadomym wszelkich zmian. Ponadto będziemy Cię aktywnie informować, gdy tylko będzie to możliwe.

8. Dostęp i modyfikowanie danych

Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub chcesz wiedzieć, jakie dane osobowe posiadamy na twój temat, skontaktuj się z nami. Możesz skontaktować się z nami, korzystając z poniższych informacji. Przysługują Ci następujące prawa:

  • Masz prawo wiedzieć, dlaczego potrzebne są twoje dane osobowe, co się z nimi stanie i jak długo będą przechowywane.
  • Prawo dostępu: Masz prawo dostępu do swoich danych osobowych, które są nam znane.
  • Prawo do sprostowania: masz prawo do uzupełniania, poprawiania, usuwania lub blokowania swoich danych osobowych w dowolnym momencie.
  • Jeśli wyrazisz zgodę na przetwarzanie twoich danych, przysługuje ci prawo do cofnięcia tej zgody i usunięcia twoich danych osobowych.
  • Prawo do przenoszenia danych: masz prawo zażądać wszystkich swoich danych osobowych od administratora i przenieść je w całości do innego administratora.
  • Prawo do sprzeciwu: możesz sprzeciwić się przetwarzaniu twoich danych. Przestrzegamy tego, chyba że istnieją uzasadnione podstawy do przetwarzania.

Upewnij się, że zawsze jasno określasz, kim jesteś, abyśmy mieli pewność, że nie modyfikujemy ani nie usuwamy żadnych danych niewłaściwej osoby.

9. Złożyć skargę

Jeżeli nie jesteś zadowolony ze sposobu, w jaki obsługujemy przetwarzanie twoich danych osobowych (skarga dotycząca), przysługuje ci prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych.

10. Dane kontaktowe

Sefina sp. z o. o.
Żernicka 92/5, Wrocław 54-310
Polska
Witryna: https://skup.sefina.pl
Email: biuro@ex.comsefina.pl
Numer telefonu: 603790039

11. Żądania danych

W przypadku najczęściej składanych wniosków oferujemy również możliwość skorzystania z naszego formularza zapytania o dane

×

Aneks

WooCommerce

Ten przykładowy tekst zawiera podstawowe informacje o zbieraniu, przechowywaniu i udostępnianiu danych oraz kto może mieć do nich dostęp. Te informacje mogą się zmienić w zależności od ustawień lub dodatkowych wtyczek. Rekomendujemy zasięgnięcie opinii prawnika w sprawie polityki prywatności.

Zbieramy informacje o tobie podczas składania zamówienia w naszym sklepie.

Jakie informacje zbieramy i przechowujemy

Podczas przeglądania naszej witryny, będziemy zbierać następujące informacje:

  • Przeglądane produkty: użyjemy tych informacji, aby na przykład pokazać ci ostatnio oglądane produkty
  • Lokalizacja, adres IP i przeglądarka: użyjemy tych danych do oszacowania podatków i kosztów wysyłki
  • Adres wysyłki: poprosimy cię o wpisanie adresu, abyśmy mogli na przykład oszacować koszty wysyłki przed złożeniem zamówienia i wysłać zamówienie!

Będziemy również używać plików cookie do śledzenia zawartości koszyka podczas przeglądania naszej witryny.

Uwaga: możesz uszczegółowić swoje zasady dotyczące plików cookie i dodać link do tej sekcji w tym miejscu.

Gdy kupujesz w naszym sklepie, poprosimy cię o podanie informacji zawierających imię i nazwisko, adresy płatności i wysyłki, e-mail, telefon, dane płatności lub karty i opcjonalne dane konta: nazwa użytkownika i hasło. Będziemy wykorzystywać te informacje w poniższych celach:

  • Przesyłanie informacji o twoim koncie i zamówieniach
  • Odpowiadanie na twoje zgłoszenia, w tym zwroty i reklamacje
  • Procesowanie płatności i zapobieganie oszustwom
  • Założenie konta w naszym sklepie
  • Spełnienie zobowiązań prawnych, np. obliczania podatków
  • Ulepszanie oferty sklepu
  • Wysyłanie informacji marketingowych, jeśli zgodzisz się na ich otrzymywanie

Jeśli utworzysz konto, zachowamy twoje imię i nazwisko, adres, e-mail oraz numer telefonu, które będą wykorzystane przy składaniu następnych zamówień.

Ogólnie informacje są przechowywane tak długo, jak potrzebujemy informacji dla celów, dla których je gromadzimy i wykorzystujemy, i nie jesteśmy prawnie zobowiązani do dalszego przechowywania. Na przykład przechowujemy informacje o zamówieniach przez XXX lat dla celów podatkowych i księgowych. Obejmuje to imię i nazwisko, adres e-mail oraz adresy.

Będziemy również przechowywać komentarze i opinie, jeśli zdecydujesz się je napisać.

Kto w naszym zespole ma dostęp

Członkowie naszego zespołu mają dostęp do informacji, które nam podajesz. Np. administratorzy i obsługa sklepu mają dostęp do:

  • Szczegóły zamówień, takie jak kupione pozycje, data zamówienia, adres wysyłki i
  • Informacje o klientach, takie jak imię i nazwisko, adres e-mail i informacje dotyczące fakturowania i wysyłki.

Nasz zespół ma dostęp do tych informacji, aby obsługiwać zamówienia, zwroty oraz oferować wsparcie.

Co dzielimy z innymi

W tej sekcji umieść listę podmiotów, którym udostępniasz dane i w jakim celu to robisz. Lista może zawierać w szczególności usługi analityczne, marketingowe, bramki płatności, kurierów oraz osadzone treści.

Udostępniamy informacje z podmiotami trzecimi, które pomagają nam procesować zamówienia i dostarczają usługi, np.:

Płatności

W tej sekcji umieść listę operatorów płatności, z których korzystasz, aby przyjmować płatności, ponieważ mogą oni przetwarzać dane klientów. Jako przykład podaliśmy PayPal, ale usuń te informacje, jeśli nie korzystasz z PayPala.

Akceptujemy płatności przez PayPal. Podczas przetwarzania płatności niektóre z twoich danych zostaną przekazane firmie PayPal, w tym informacje wymagane do przetworzenia lub obsługi płatności, takie jak wartość zamówienia i informacje rozliczeniowe.

Zobacz politykę prywatności PayPal, aby uzyskać więcej szczegółów.

WooCommerce

Ten przykładowy tekst zawiera podstawowe informacje o zbieraniu, przechowywaniu i udostępnianiu danych oraz kto może mieć do nich dostęp. Te informacje mogą się zmienić w zależności od ustawień lub dodatkowych wtyczek. Rekomendujemy zasięgnięcie opinii prawnika w sprawie polityki prywatności.

Zbieramy informacje o tobie podczas składania zamówienia w naszym sklepie.

Jakie informacje zbieramy i przechowujemy

Podczas przeglądania naszej witryny, będziemy zbierać następujące informacje:

  • Przeglądane produkty: użyjemy tych informacji, aby na przykład pokazać ci ostatnio oglądane produkty
  • Lokalizacja, adres IP i przeglądarka: użyjemy tych danych do oszacowania podatków i kosztów wysyłki
  • Adres wysyłki: poprosimy cię o wpisanie adresu, abyśmy mogli na przykład oszacować koszty wysyłki przed złożeniem zamówienia i wysłać zamówienie!

Będziemy również używać plików cookie do śledzenia zawartości koszyka podczas przeglądania naszej witryny.

Uwaga: możesz uszczegółowić swoje zasady dotyczące plików cookie i dodać link do tej sekcji w tym miejscu.

Gdy kupujesz w naszym sklepie, poprosimy cię o podanie informacji zawierających imię i nazwisko, adresy płatności i wysyłki, e-mail, telefon, dane płatności lub karty i opcjonalne dane konta: nazwa użytkownika i hasło. Będziemy wykorzystywać te informacje w poniższych celach:

  • Przesyłanie informacji o twoim koncie i zamówieniach
  • Odpowiadanie na twoje zgłoszenia, w tym zwroty i reklamacje
  • Procesowanie płatności i zapobieganie oszustwom
  • Założenie konta w naszym sklepie
  • Spełnienie zobowiązań prawnych, np. obliczania podatków
  • Ulepszanie oferty sklepu
  • Wysyłanie informacji marketingowych, jeśli zgodzisz się na ich otrzymywanie

Jeśli utworzysz konto, zachowamy twoje imię i nazwisko, adres, e-mail oraz numer telefonu, które będą wykorzystane przy składaniu następnych zamówień.

Ogólnie informacje są przechowywane tak długo, jak potrzebujemy informacji dla celów, dla których je gromadzimy i wykorzystujemy, i nie jesteśmy prawnie zobowiązani do dalszego przechowywania. Na przykład przechowujemy informacje o zamówieniach przez XXX lat dla celów podatkowych i księgowych. Obejmuje to imię i nazwisko, adres e-mail oraz adresy.

Będziemy również przechowywać komentarze i opinie, jeśli zdecydujesz się je napisać.

Kto w naszym zespole ma dostęp

Członkowie naszego zespołu mają dostęp do informacji, które nam podajesz. Np. administratorzy i obsługa sklepu mają dostęp do:

  • Szczegóły zamówień, takie jak kupione pozycje, data zamówienia, adres wysyłki i
  • Informacje o klientach, takie jak imię i nazwisko, adres e-mail i informacje dotyczące fakturowania i wysyłki.

Nasz zespół ma dostęp do tych informacji, aby obsługiwać zamówienia, zwroty oraz oferować wsparcie.

Co dzielimy z innymi

W tej sekcji umieść listę podmiotów, którym udostępniasz dane i w jakim celu to robisz. Lista może zawierać w szczególności usługi analityczne, marketingowe, bramki płatności, kurierów oraz osadzone treści.

Udostępniamy informacje z podmiotami trzecimi, które pomagają nam procesować zamówienia i dostarczają usługi, np.:

Płatności

W tej sekcji umieść listę operatorów płatności, z których korzystasz, aby przyjmować płatności, ponieważ mogą oni przetwarzać dane klientów. Jako przykład podaliśmy PayPal, ale usuń te informacje, jeśli nie korzystasz z PayPala.

Akceptujemy płatności przez PayPal. Podczas przetwarzania płatności niektóre z twoich danych zostaną przekazane firmie PayPal, w tym informacje wymagane do przetworzenia lub obsługi płatności, takie jak wartość zamówienia i informacje rozliczeniowe.

Zobacz politykę prywatności PayPal, aby uzyskać więcej szczegółów.

WooCommerce

Ten przykładowy tekst zawiera podstawowe informacje o zbieraniu, przechowywaniu i udostępnianiu danych oraz kto może mieć do nich dostęp. Te informacje mogą się zmienić w zależności od ustawień lub dodatkowych wtyczek. Rekomendujemy zasięgnięcie opinii prawnika w sprawie polityki prywatności.

Zbieramy informacje o tobie podczas składania zamówienia w naszym sklepie.

Jakie informacje zbieramy i przechowujemy

Podczas przeglądania naszej witryny, będziemy zbierać następujące informacje:

  • Przeglądane produkty: użyjemy tych informacji, aby na przykład pokazać ci ostatnio oglądane produkty
  • Lokalizacja, adres IP i przeglądarka: użyjemy tych danych do oszacowania podatków i kosztów wysyłki
  • Adres wysyłki: poprosimy cię o wpisanie adresu, abyśmy mogli na przykład oszacować koszty wysyłki przed złożeniem zamówienia i wysłać zamówienie!

Będziemy również używać plików cookie do śledzenia zawartości koszyka podczas przeglądania naszej witryny.

Uwaga: możesz uszczegółowić swoje zasady dotyczące plików cookie i dodać link do tej sekcji w tym miejscu.

Gdy kupujesz w naszym sklepie, poprosimy cię o podanie informacji zawierających imię i nazwisko, adresy płatności i wysyłki, e-mail, telefon, dane płatności lub karty i opcjonalne dane konta: nazwa użytkownika i hasło. Będziemy wykorzystywać te informacje w poniższych celach:

  • Przesyłanie informacji o twoim koncie i zamówieniach
  • Odpowiadanie na twoje zgłoszenia, w tym zwroty i reklamacje
  • Procesowanie płatności i zapobieganie oszustwom
  • Założenie konta w naszym sklepie
  • Spełnienie zobowiązań prawnych, np. obliczania podatków
  • Ulepszanie oferty sklepu
  • Wysyłanie informacji marketingowych, jeśli zgodzisz się na ich otrzymywanie

Jeśli utworzysz konto, zachowamy twoje imię i nazwisko, adres, e-mail oraz numer telefonu, które będą wykorzystane przy składaniu następnych zamówień.

Ogólnie informacje są przechowywane tak długo, jak potrzebujemy informacji dla celów, dla których je gromadzimy i wykorzystujemy, i nie jesteśmy prawnie zobowiązani do dalszego przechowywania. Na przykład przechowujemy informacje o zamówieniach przez XXX lat dla celów podatkowych i księgowych. Obejmuje to imię i nazwisko, adres e-mail oraz adresy.

Będziemy również przechowywać komentarze i opinie, jeśli zdecydujesz się je napisać.

Kto w naszym zespole ma dostęp

Członkowie naszego zespołu mają dostęp do informacji, które nam podajesz. Np. administratorzy i obsługa sklepu mają dostęp do:

  • Szczegóły zamówień, takie jak kupione pozycje, data zamówienia, adres wysyłki i
  • Informacje o klientach, takie jak imię i nazwisko, adres e-mail i informacje dotyczące fakturowania i wysyłki.

Nasz zespół ma dostęp do tych informacji, aby obsługiwać zamówienia, zwroty oraz oferować wsparcie.

Co dzielimy z innymi

W tej sekcji umieść listę podmiotów, którym udostępniasz dane i w jakim celu to robisz. Lista może zawierać w szczególności usługi analityczne, marketingowe, bramki płatności, kurierów oraz osadzone treści.

Udostępniamy informacje z podmiotami trzecimi, które pomagają nam procesować zamówienia i dostarczają usługi, np.:

Płatności

W tej sekcji umieść listę operatorów płatności, z których korzystasz, aby przyjmować płatności, ponieważ mogą oni przetwarzać dane klientów. Jako przykład podaliśmy PayPal, ale usuń te informacje, jeśli nie korzystasz z PayPala.

Akceptujemy płatności przez PayPal. Podczas przetwarzania płatności niektóre z twoich danych zostaną przekazane firmie PayPal, w tym informacje wymagane do przetworzenia lub obsługi płatności, takie jak wartość zamówienia i informacje rozliczeniowe.

Zobacz politykę prywatności PayPal, aby uzyskać więcej szczegółów.

WooCommerce

Ten przykładowy tekst zawiera podstawowe informacje o zbieraniu, przechowywaniu i udostępnianiu danych oraz kto może mieć do nich dostęp. Te informacje mogą się zmienić w zależności od ustawień lub dodatkowych wtyczek. Rekomendujemy zasięgnięcie opinii prawnika w sprawie polityki prywatności.

Zbieramy informacje o tobie podczas składania zamówienia w naszym sklepie.

Jakie informacje zbieramy i przechowujemy

Podczas przeglądania naszej witryny, będziemy zbierać następujące informacje:

  • Przeglądane produkty: użyjemy tych informacji, aby na przykład pokazać ci ostatnio oglądane produkty
  • Lokalizacja, adres IP i przeglądarka: użyjemy tych danych do oszacowania podatków i kosztów wysyłki
  • Adres wysyłki: poprosimy cię o wpisanie adresu, abyśmy mogli na przykład oszacować koszty wysyłki przed złożeniem zamówienia i wysłać zamówienie!

Będziemy również używać plików cookie do śledzenia zawartości koszyka podczas przeglądania naszej witryny.

Uwaga: możesz uszczegółowić swoje zasady dotyczące plików cookie i dodać link do tej sekcji w tym miejscu.

Gdy kupujesz w naszym sklepie, poprosimy cię o podanie informacji zawierających imię i nazwisko, adresy płatności i wysyłki, e-mail, telefon, dane płatności lub karty i opcjonalne dane konta: nazwa użytkownika i hasło. Będziemy wykorzystywać te informacje w poniższych celach:

  • Przesyłanie informacji o twoim koncie i zamówieniach
  • Odpowiadanie na twoje zgłoszenia, w tym zwroty i reklamacje
  • Procesowanie płatności i zapobieganie oszustwom
  • Założenie konta w naszym sklepie
  • Spełnienie zobowiązań prawnych, np. obliczania podatków
  • Ulepszanie oferty sklepu
  • Wysyłanie informacji marketingowych, jeśli zgodzisz się na ich otrzymywanie

Jeśli utworzysz konto, zachowamy twoje imię i nazwisko, adres, e-mail oraz numer telefonu, które będą wykorzystane przy składaniu następnych zamówień.

Ogólnie informacje są przechowywane tak długo, jak potrzebujemy informacji dla celów, dla których je gromadzimy i wykorzystujemy, i nie jesteśmy prawnie zobowiązani do dalszego przechowywania. Na przykład przechowujemy informacje o zamówieniach przez XXX lat dla celów podatkowych i księgowych. Obejmuje to imię i nazwisko, adres e-mail oraz adresy.

Będziemy również przechowywać komentarze i opinie, jeśli zdecydujesz się je napisać.

Kto w naszym zespole ma dostęp

Członkowie naszego zespołu mają dostęp do informacji, które nam podajesz. Np. administratorzy i obsługa sklepu mają dostęp do:

  • Szczegóły zamówień, takie jak kupione pozycje, data zamówienia, adres wysyłki i
  • Informacje o klientach, takie jak imię i nazwisko, adres e-mail i informacje dotyczące fakturowania i wysyłki.

Nasz zespół ma dostęp do tych informacji, aby obsługiwać zamówienia, zwroty oraz oferować wsparcie.

Co dzielimy z innymi

W tej sekcji umieść listę podmiotów, którym udostępniasz dane i w jakim celu to robisz. Lista może zawierać w szczególności usługi analityczne, marketingowe, bramki płatności, kurierów oraz osadzone treści.

Udostępniamy informacje z podmiotami trzecimi, które pomagają nam procesować zamówienia i dostarczają usługi, np.:

Płatności

W tej sekcji umieść listę operatorów płatności, z których korzystasz, aby przyjmować płatności, ponieważ mogą oni przetwarzać dane klientów. Jako przykład podaliśmy PayPal, ale usuń te informacje, jeśli nie korzystasz z PayPala.

Akceptujemy płatności przez PayPal. Podczas przetwarzania płatności niektóre z twoich danych zostaną przekazane firmie PayPal, w tym informacje wymagane do przetworzenia lub obsługi płatności, takie jak wartość zamówienia i informacje rozliczeniowe.

Zobacz politykę prywatności PayPal, aby uzyskać więcej szczegółów.

WooCommerce

Ten przykładowy tekst zawiera podstawowe informacje o zbieraniu, przechowywaniu i udostępnianiu danych oraz kto może mieć do nich dostęp. Te informacje mogą się zmienić w zależności od ustawień lub dodatkowych wtyczek. Rekomendujemy zasięgnięcie opinii prawnika w sprawie polityki prywatności.

Zbieramy informacje o tobie podczas składania zamówienia w naszym sklepie.

Jakie informacje zbieramy i przechowujemy

Podczas przeglądania naszej witryny, będziemy zbierać następujące informacje:

  • Przeglądane produkty: użyjemy tych informacji, aby na przykład pokazać ci ostatnio oglądane produkty
  • Lokalizacja, adres IP i przeglądarka: użyjemy tych danych do oszacowania podatków i kosztów wysyłki
  • Adres wysyłki: poprosimy cię o wpisanie adresu, abyśmy mogli na przykład oszacować koszty wysyłki przed złożeniem zamówienia i wysłać zamówienie!

Będziemy również używać plików cookie do śledzenia zawartości koszyka podczas przeglądania naszej witryny.

Uwaga: możesz uszczegółowić swoje zasady dotyczące plików cookie i dodać link do tej sekcji w tym miejscu.

Gdy kupujesz w naszym sklepie, poprosimy cię o podanie informacji zawierających imię i nazwisko, adresy płatności i wysyłki, e-mail, telefon, dane płatności lub karty i opcjonalne dane konta: nazwa użytkownika i hasło. Będziemy wykorzystywać te informacje w poniższych celach:

  • Przesyłanie informacji o twoim koncie i zamówieniach
  • Odpowiadanie na twoje zgłoszenia, w tym zwroty i reklamacje
  • Procesowanie płatności i zapobieganie oszustwom
  • Założenie konta w naszym sklepie
  • Spełnienie zobowiązań prawnych, np. obliczania podatków
  • Ulepszanie oferty sklepu
  • Wysyłanie informacji marketingowych, jeśli zgodzisz się na ich otrzymywanie

Jeśli utworzysz konto, zachowamy twoje imię i nazwisko, adres, e-mail oraz numer telefonu, które będą wykorzystane przy składaniu następnych zamówień.

Ogólnie informacje są przechowywane tak długo, jak potrzebujemy informacji dla celów, dla których je gromadzimy i wykorzystujemy, i nie jesteśmy prawnie zobowiązani do dalszego przechowywania. Na przykład przechowujemy informacje o zamówieniach przez XXX lat dla celów podatkowych i księgowych. Obejmuje to imię i nazwisko, adres e-mail oraz adresy.

Będziemy również przechowywać komentarze i opinie, jeśli zdecydujesz się je napisać.

Kto w naszym zespole ma dostęp

Członkowie naszego zespołu mają dostęp do informacji, które nam podajesz. Np. administratorzy i obsługa sklepu mają dostęp do:

  • Szczegóły zamówień, takie jak kupione pozycje, data zamówienia, adres wysyłki i
  • Informacje o klientach, takie jak imię i nazwisko, adres e-mail i informacje dotyczące fakturowania i wysyłki.

Nasz zespół ma dostęp do tych informacji, aby obsługiwać zamówienia, zwroty oraz oferować wsparcie.

Co dzielimy z innymi

W tej sekcji umieść listę podmiotów, którym udostępniasz dane i w jakim celu to robisz. Lista może zawierać w szczególności usługi analityczne, marketingowe, bramki płatności, kurierów oraz osadzone treści.

Udostępniamy informacje z podmiotami trzecimi, które pomagają nam procesować zamówienia i dostarczają usługi, np.:

Płatności

W tej sekcji umieść listę operatorów płatności, z których korzystasz, aby przyjmować płatności, ponieważ mogą oni przetwarzać dane klientów. Jako przykład podaliśmy PayPal, ale usuń te informacje, jeśli nie korzystasz z PayPala.

Akceptujemy płatności przez PayPal. Podczas przetwarzania płatności niektóre z twoich danych zostaną przekazane firmie PayPal, w tym informacje wymagane do przetworzenia lub obsługi płatności, takie jak wartość zamówienia i informacje rozliczeniowe.

Zobacz politykę prywatności PayPal, aby uzyskać więcej szczegółów.


Ten odcisk został zaktualizowany 13 marzec 2025.

Właścicielem tej witryny jest:

Sefina sp. z o. o. Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Żernicka 92/5, Wrocław 54-310
Polska
Email: biuro@ex.comsefina.pl
Numer telefonu: 603790039
VAT ID: 8943181574

Przedstawiciel prawny (przedstawiciele) Sefina sp. z o. o. Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością:

Łukasz Hurko

1. Ogólne

1.1 Jesteśmy zarejestrowani w KRS na podstawie licencji lub numeru rejestracyjnego:

0000955151

Możesz uzyskać dostęp do tych zasad i przepisów tutaj:
https://skup.sefina.pl/regulamin/

Nie jesteśmy skłonni ani zobowiązani do uczestniczenia w procedurach rozstrzygania sporów przed konsumencką radą arbitrażową.

2. Następujące informacje są wymagane według niemieckiego prawa.

2.1 Die Eigentumsanteile der Gesellschaft (Aktienkapital), die von ihr ausgegeben wurden:

5000 zł

2.2 Unsere Berufshaftpflichtversicherung lautet:

nie

3. Dodatkowe informacje

nie